Exformatics
Følg os på:      

CUSTOMER SUPPORT SPECIALIST

Exformatics A/S udvider sit Customer Support Team og søger derfor en engageret og kundeorienteret Customer Support Specialist.

Exformatics udvikler og leverer Softwareløsninger til aktivitets- og sagsstyring (ECM/ESDH), og vi er derfor kerneleverandør for flere danske virksomheder. Som Customer Support Specialist er du med til at sikre vores kunders succes via dialog med dem omkring support, fejlfinding, generelle henvendelser etc. Derudover vil du indgå i et spændende fagligt miljø med dygtige kollegaer både i Danmark og Pakistan.

Du forstår vigtigheden af kundeservice, brænder for at finde gode løsninger, og sætter en ære i at løse dine opgaver. Har du interesse for forretningsprocesser og IT-systemer og har du samtidig en udadvendt natur og et godt servicegen, så kan det være dig vi leder efter til vores Customer Support Team.

OM STILLINGEN
Dine hovedopgaver vil hovedsageligt være:

  • Support af  kunder, dvs. direkte kundekontakt. 
  • Dokumentere problemstillingerne som kunden indrapporterer.
  • Løsning af IT-sager og/eller klargøring til viderebehandling.
  • Kommunikere løsninger til kunden.
  • Undervise kunder i brugen af vores kerneprodukter.
  • Kvalitetssikring af eksisterende installationer og nye produktversioner
  • Udforme manualer, mm.

Din arbejdsplads bliver centralt på Østerbro, få hundrede meter fra Østerport station, og du vil referere til Support Manageren. 

OM DIG: 

Du:

  • Har erfaring som supporter og gerne lignende fagområder (ESDH, ECM etc.)
  • Har gerne kendskab til en eller flere af følgende teknologier: Webbaserede løsninger, SQL, SharePoint, Java Script.
  • Kan strukturere, analysere og dokumentere problemstillinger.
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
  • Er effektiv, systematisk, vedholdende og har ordensans. 
  • Kan arbejde selvstændigt, ansvarsfuldt og er opsøgende ift. nye opgaver.
  • Er fleksibel og medvirker i løsning af opgaver, der ligger uden for dit definerede arbejdsområde.
  • Har et godt servicegen og er god til at kommunikere både face-to-face og på skrift.
  • Er udadvendt og imødekommende. 


​OM OS

Exformatics er en danskejet virksomhed, som er specialiseret i softwarebaseret videns- og processtyring med vores kerneprodukt Exformatics ECM (Enterprise Content Management) system. Vores løsning bruges eksempelvis til håndtering af medlemssager i fagforbund, styring og behandling af fondsansøgninger og styring af komplekse projekter. 

Som Customer Support Specialist bliver du en del af et dynamisk IT-supportteam med søde kollegaer i både Danmark og Pakistan, der bl.a. yder teknisk driftssupport til vores kunder. Vi sætter en ære i, at vores kunder får en god service, og at de får løst deres fejl og ændringsønsker hurtigt og effektivt. Organisationen har en uformel socialt orienteret kultur, der er præget af højt humør og faglig nysgerrighed. Vi er af den klare overbevisning, at det skal være sjovt og spændende at gå på arbejde. 

EXFORMATICS TILBYDER 

Som Customer Support Specialist hos Exformatics vil der være rigtig gode muligheder for at få nye faglige kompetencer. Vi tilbyder et spændende job, med afvekslende opgaver, ansvar for egne opgaver, samt en arbejdsplads med højt til loftet. Medarbejdernes trivsel og velbefindende vægtes højt, og vi anser det som en fælles opgave at bidrage til den gode stemning.


ANSÆTTELSESVILKÅR 

Fuldtidsstilling efter funktionærlovens gældende regler og efter kvalifikationer.

ARBEJDSSTED 

Dag Hammarskjölds Allé 13, 2. sal, 2100 København Ø.

ANSØGNING

Send os hurtigst muligt en ansøgning, CV og anden relevant dokumentation til ip@exformatics.com.
  
Skriv ’Customer Support Specialist’ i emnefeltet.  Har du spørgsmål til stillingen så kontakt Support Manager Ina Pilegaard på 70209051 eller send en mail til
ip@exformatics.com

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

Facebook


LinkedIn