Exformatics
Følg os på:      

TEKNISK 1. LEVEL SUPPORTER MED FLAIR FOR KUNDESERVICE

Exformatics A/S udvider sit IT-support team og søger derfor en teknisk kompetent og kundeorienteret 1. level supporter, som har lyst til at tage ansvar for at sikre høj kvalitet i serviceringen af vores kunder, både hvad angår proces, teknisk løsning og kommunikationen med kunderne.

Exformatics udvikler og leverer Softwareløsninger til aktivitets- og sags-styring (ECM/ESDH), og vi er kerneleverandør for flere danske virksomheder. Vores løsning bruges eksempelvis til håndtering af medlemssager i fagforbund, styring og behandling af fondsansøgninger og styring af komplekse projekter. Vi sætter en ære i, at vores kunder får en god service, og at de får løst deres fejl og ændringsønsker hurtigt og effektivt.

DIN ROLLE OG FORVENTNINGERNE TIL DIG
Vi søger en 1. level IT-supporter med et godt teknisk niveau til at indtage en central rolle i et dynamisk it-supportteam. Dit overordnede fokus vil være at sikre kvalitet i både løsninger og kundeservice. Hvis du samtidigt har en udadvendt natur og et godt servicegen, så kan det være dig vi leder efter til vores supportteam. 

Du bliver et omdrejningspunkt i supportteamet, hvor du bliver den primære sparringspartner for de øvrige dygtige supportere i forhold til rette fremgangsmåde og rette tekniske løsning. Derudover har du en koordineringsopgave i at sikre overblik, prioritering af sagerne og fremdrift i løsningsarbejdet. For at få succes i jobbet er det en fordel, at du har kendskab til teknologierne SharePoint, SQL, webbaserede løsninger og Java Script og derudover har erfaring med på struktureret vis, at analysere, fejlfinde og dokumentere problemstillinger.

Vi er på fornavn med vores kunder og sætter en ære i, at de er glade for deres løsning og samarbejdet med os, herunder at de oplever at modtage en god service, og at de får løst deres fejl og ændringsønsker hurtigt og effektivt. Derfor søger vi en profil, der har forståelse for, at god IT-support ikke kun handler om, hvad der i sidste ende bliver leveret, men at processen og den gode løbende dialog med kunden er mindst lige så vigtigt. Du er engageret og kundeorienteret med forståelse for vigtigheden af kundeservice, brænder for at finde gode løsninger og er ærekær omkring dine opgaver. Du vil blive en del af et team med søde kollegaer i både Danmark og Pakistan. Da vi kommunikerer på dansk med vores kunder og på engelsk med vores kollegaer i Pakistan, er det vigtigt, at du behersker begge sprog på højt niveau.

Vi tilbyder således en hverdag med ansvar og stor spændvidde i dine arbejdsopgaver lige fra hands-on løsningsarbejde til koordineringsopgaver i teamet. 

EXFORMATICS SOM ARBEJDSPLADS 

Vi er en arbejdsplads med højt til loftet. Medarbejdernes trivsel og velbefindende vægtes højt. Organisationen har en uformel socialt orienteret kultur, der er præget af højt humør og faglig nysgerrighed, og vi anser det som en fælles opgave at bidrage til den gode stemning. Vi er af den klare overbevisning, at det skal være sjovt og spændende at gå på arbejde. 

ANSÆTTELSESVILKÅR 

Fuldtidsstilling efter funktionærlovens gældende regler. Løn efter kvalifikationer.
Kontoret ligger på: Dag Hammarskjölds Allé 13, 2. sal, 2100 København Ø.

ANSØGNING

Send os hurtigst muligt en ansøgning, CV og anden relevant dokumentation til ip@exformatics.com

Skriv ’1. level supporter’ i emnefeltet.  Har du spørgsmål til stillingen så kontakt Support Manager Ina Pilegaard på 70209051 eller send en mail til ip@exformatics.com

Vi ser frem til at høre fra dig!

Facebook


LinkedIn