Kunderne har øget effektiviteten i deres organisationen, fordi det er blevet så meget nemmere at arbejde med en sag, finde tingene og kommunikere med andre om en sag, både internt og eksternt.
Kunderne har forbedret kvaliteten, både fordi de kan se, hvor mange ressourcer de skal bruge på de forskellige typer sager, men også fordi de kan dele viden om kvalitetsforbedringer.
Kunderne oplever, at de har fået optimeret deres arbejdsgange, fordi vores system gør det muligt at etablere optimale processer og gøre dem mere digitale.
Kunderne synes, at det er blevet nemmere at oplære nye medarbejdere, fordi materialet nu ligger ét sted og systemet guider dem i, hvordan de skal arbejde.
Kunderne siger, at det er let at overtage fra hinanden ved sygdom eller ferie, fordi systemet er genkendeligt på tværs af afdelinger og guider dem frem i de arbejdsprocesser, de ikke er rutinerede i.
Kunderne synes, at der fortsat er uanede muligheder for at opnå forbedringer ved at udbygge systemet eller udbrede det til endnu flere afdelinger.