Løsningen gør det nemt for ansøgere at oprette en ansøgning baseret på de tilgængelige skabeloner og hjælpetekster, vedlægge dokumentation og kommunikere med jer omkring ansøgningen.
Jeres sekretariat kan validere ansøgningerne, gennemføre interne evalueringer og kommunikere med ansøgerne, bestyrelsen og eventuelle eksterne evaluatorer omkring ansøgningerne.
Jeres bestyrelse kan tilgå ansøgningerne og deres fortrolige dokumentationen, stemme om ansøgningerne, tilknytte kommentarer og/eller godkende dem direkte i vores fondsløsning.
I kan se status, hvad er er sket, og hvem der har stemt hvad og hvorfor på hver ansøgning og få et overblik over hver udlodningsrunde inkl. økonomi og hvilke ansøgninger, der er omfattet af runden.
Bekræftelser på modtagne ansøgninger, bevillingsbreve og afslag kan sendes automatisk til ansøgerne via portalen baseret på forud definerede standardbreve og -e-mails.
Vores løsning kan styre alle legatudbetalinger ud fra opfyldelsen af fastlagte kriterier, og sikre at udbetalingerne foregår automatisk til de rette kontonumre ud fra verificerede beskeder til banken.